Retourneren en ruilen

 Wanneer een product niet goed is, verkeerd geleverd of je bent niet tevreden over het product en/of levering. Dan kun je deze retourneren of ruilen. 

Je ontvangt een nieuw product, je geld terug of een tegoedbon met dezelfde waarde als de aankoop die je hebt gedaan. 

Retouraanvraag aanvragen 
Voor je een product retour stuurt, dien je eerst een retouraanvraag te doen. Dit kan snel en eenvoudig via deze link (retouraanvraag). Je ontvangt via de e-mail een kopie van de aanvraag, deze dien je samen met de aankoopfactuur (of kopie) bij het retourproduct toe te voegen. Indien je het product retour stuurt zonder retouraanvraag, zal de afhandeling langzamer verlopen. 

Hoe kan ik retourneren/ruilen
Het kan altijd voorkomen dat een artikel/levering niet naar wens is. Geen probleem, je kan het product retourneren of ruilen binnen 14 dagen na ontvangst van het product. Volg de onderstaande stappen. 

Stap 1 vraag een retouraanvraag aan 
- Download de ‘retouraanvraag’, print deze uit en vul in.  

Stap 2 invullen gegevens en informatie 
- Vul je contactgegevens in 
- Vul de product gegevens in 
- Geef aan om welke reden je het product wilt retourneren/ruilen. Indien je een product wilt ruilen, geef hier dan ook aan tegen welk product. 

Stap 3 controleer de aanvraag 
- Controleer of de aanvraag geheel en correct is ingevuld 

Stap 4 verzenden van aanvraag 
- Stuur de retouraanvraag mee met het product. 

Stap 5 Retourverzending product 
- Verpak het artikel , samen met de aankoopfactuur (of kopie) en je aanvraag, in een degelijke verpakking naar; CanyonStore.nl - t.a.v. retourproduct -  Maria Rutgersstraat 49, 7207GX Zutphen.

We maken zoveel mogelijk gebruik van een Europese Retour Service, waarvan je de link toegestuurd krijgt. De kosten voor retourzenden zijn voor de koper.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat CanyonStore.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed. 

Wanneer mag ik retourneren/ruilen 
Om een product te retourneren/ruilen dient het product aan de volgende voorwaarden te voldoen. 
- Het artikel dient binnen 14 dagen te worden geretourneerd. Het termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling 
- Het artikel is in de originele staat en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking is
- Het product is niet gebruikt of vertoont gebruiksschade
- De factuur/kassabon (of een kopie van die factuur) nog aanwezig is.

Artikelen die je niet kan retourneren/ruilen:
- Producten die op verzoek van de klant zijn gemaakt/geprepareerd
- Producten die op verzoek van de klant zijn besteld bij de leverancier en niet in ons standaard assortiment voorkomen (online staan)
- Producten die beschadigd zijn of gebruiksschade vertonen 
- Er door derden aspecten aan het product veranderd zijn
- Producten als "sale / uitverkoop" gekocht.

Retour adres 
Je kan de product(en) retour sturen naar het volgende adres; 
CanyonStore.nl t.a.v. retourproduct 
Maria Rutgersstraat 49
7207GX Zutphen

Zodra wij het product retour hebben ontvangen krijg je hiervan een melding per email. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat CanyonStore.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed. 

Retour/ruil kosten 
De kosten voor het terugsturen van een product zijn voor rekening van de klant, tenzij: 
- Het product direct na aankoop niet de standaard kwaliteit heeft die u verwacht 
- Het een door ons verkeerd geleverd product is 

Alle retourzendingen dienen gefrankeerd te worden verzonden. In bovenstaande gevallen stort CanyonStore.nl de verzendkosten naar je terug. Pakketten die niet gefrankeerd zijn, worden altijd door ons geweigerd. Vermeld bij deze zending wel je bank- of gironummer, zodat wij de gemaakte kosten voor het verzenden kunnen terugstorten. 

Drie opties bij het afhandelen van de retour
Zodra wij jouw retouraanvraag hebben beoordeeld en verwerkt, zijn drie opties om de retour te laten verlopen:
- Je krijgt je geld terug teruggestort, dit zal na afhandling van de retour binnen 30 werkdagen gebeuren. 
- Je ontvangt een tegoedbon met dezelfde waarde als het aankoopbedrag (te besteden bij CanyonStore.nl). 
- Je ruilt het product. Ook dan zijn er weer drie opties, zie onderstaand. 
Uit deze opties kun je kiezen door op 'de retouraanvraag' de gewenste keuze te maken. 

Extra infomatie: 
Geld terug bij retourneren: indien je jouw geld teruggestort wil, dien je dit aan te geven op de 'retouraanvraag'. Vergeet niet je bankgegevens te noteren.    
Tegoedbon bij retourneren; je kan een keuze maken tussen twee soorten tegoedbonnen. Dit dient aangegeven te worden op de 'retouraanvraag'. 
- CanyonStore.nl tegoedbon: deze bon is 1 jaar geldig na uitgifte en kan alleen online uitbesteed worden. 
- CanyonStore tegoedbon: deze is 1 jaar geldig na uitgifte en kan alleen in de winkel in Den Haag besteedt worden. 
Ruilen van producten: indien je wil ruilen zijn er drie opties:
- Het nieuwe product heeft dezelfde waarde: er vindt geen verrekening plaats
- Het nieuwe product is goedkoper, het verschil wordt als tegoedbon meegezonden of overgemaakt naar je rekening 
- Het nieuwe product is duurder, het verschil zal in rekening worden gebracht bij de klant. Deze dient eerst betaald te worden voordat het nieuwe product toegezonden kan worden. Verder gelden voor ruilen dezelfde voorwaarden als voor het retourneren.  

Aanbieding

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Gastenboek

  • 14-06-2017 - Mijn bron voor al men speleo materiaal.
    Ik had een landjoff...  lees meer
  • 26-10-2015 - Ik heb genoten van een 2 daagse snelcursus, daarbij zag...  lees meer
  • 28-04-2015 - Ook voor zakelijke klanten is de CanyonStore een aanrader. ...  lees meer
Plaats een bericht
Maatwerk
© 2013 - 2017 CanyonStore nl: the shop for your canyoning and caving equipment | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel